ࡱ> cbjbjZWZW; 8=`\8=`\VJbb>>>RRR8R0??,?fP>???"?? rBrBrB?8rB?rBrBG&wem@KZƯ0@F>??rB?????rB????????????????bR : STATUT ZESPOAU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 1 W RACIBORZU PODSTAWA PRAWNA - Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r.  Prawo o[wiatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 59 ze zm.) - Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. - Przepisy wprowadzajce ustaw  Prawo o[wiatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 60) - Ustawa z dnia 7 wrze[nia 1991 r. o systemie o[wiaty (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1943 z pzniejszymi zmianami) - Ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1189 z pzniejszymi zmianami) - Rozporzdzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 maja 2001 r. w sprawie ramowych statutw publicznego przedszkola oraz publicznych szkB (Dz. U. z 2001 r. nr 61 poz. 624 z pzniejszymi zmianami) - Rozporzdzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegBowych warunkw i sposobu przeprowadzania egzaminu smoklasisty (Dz. U. z 2017 r., poz. 1512) - Konwencjia o prawach dziecka z dnia 20 listopada 1989 r. w Nowym Jorku (Dz. U. z 1991 Nr 120, poz. 526 z pzniejszymi zmianami) - Rozporzdzenia wykonawcze do w/w ustaw Tekst jednolity Statutu ZespoBu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Raciborzu UchwaBa nr 10/XI?2017/2018 z dnia 30 listopada 2017 r. NAZWA JEDNOSTKI I JEDNOSTEK WCHODZYCH W JEJ SKAAD 1 Nazwa jednostki brzmi:  ZespB Szkolno  Przedszkolny nr 1 w Raciborzu Ustalona nazwa jednostki zwanej dalej  ZespoBem jest u|ywana w peBnym brzmieniu na pieczciach i stemplach oraz tablicy urzdowej we wskazanej siedzibie. 2 1. W skBad ZespoBu wchodz nastpujce jednostki, zwane dalej  jednostkami : 1) SzkoBa Podstawowa nr 14 imienia Arki Bo|ka w Raciborzu; 2) Przedszkole nr 17 imienia KozioBka MatoBka w Raciborzu. 3 ZespB posiada piecz urzdow wspln dla jednostek wchodzcych w skBad ZespoBu i u|ywa jej zgodnie z odrbnymi przepisami. ZespB posiada stempel majcy tre[:  ZespB Szkolno  Przedszkolny nr 1 ul. Jordana 6, 47-400 Racibrz tel./fax 032/415-61-95 NIP 639-17-75-954 Na [wiadectwach szkolnych i innych dokumentach wydawanych przez jednostk podaje si nazw: SzkoBa Podstawowa nr 14 im. Arki Bo|ka w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Raciborzu. W innych dokumentach wydawanych przez jednostk podaje si nazw ZespoBu. 4. Nazwa ZespoBu Szkolno  Przedszkolnego nr 1 umieszczona jest na pieczci urzdowej. POSTANOWIENIA OGLNE 4 Organem prowadzcym ZespB Szkolno  Przedszkolny nr 1 jest Miasto Racibrz. Statuty jednostek wchodzcych w skBad ZespoBu stanowi integraln cz[ niniejszego statutu: Statut SzkoBy Podstawowej nr 14 im. Arki Bo|ka w Raciborzu; Statut Przedszkola nr 17 im. KozioBka MatoBka w Raciborzu. Ustalenia statutw poszczeglnych jednostek zachowuj moc, o ile nie s zmienione ustaleniami niniejszego statutu. CELE I ZADANIA ZESPOAU 5 Cele i zadania ZespoBu wynikaj ze wszystkich celw i zadaD poszczeglnych jednostek ZespoBu, ktre zostaBy ujte w ich statutach na podstawie przepisw prawa oraz uwzgldniajce program wychowawczo-profilaktyczny. Dodatkowym celem ZespoBu jest koordynowanie zadaD jednostek w zakresie tworzenia wBa[ciwych dla prawidBowego rozwoju dzieci i mBodzie|y warunkw opiekuDczo  wychowawczych, a tak|e zdrowotnych oraz wspomaganie procesw majcych bezpo[redni wpByw na indywidualny rozwj dzieci i mBodzie|y. SzczegBowe wymagania wobec SzkB okre[la Rozporzdzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 roku w sprawie wymagaD wobec szkB i placwek. ORGANY ZESPOAU 6 Organami ZespoBu s: Dyrektor; Rada Pedagogiczna. Organami spoBecznymi dziaBajcymi w Zespole s: Rada Rodzicw SzkoBy; Rada Rodzicw Przedszkola. 7 Dyrektor realizuje zadania w odniesieniu do caBo[ci ZespoBu. 2. Dyrektor odpowiedzialny jest w szczeglno[ci za: kierowanie dziaBalno[ci ZespoBu oraz reprezentowanie go na zewntrz; realizacj zadaD zgodnie z uchwaBami rady pedagogicznej i rady rodzicw, podjtymi w ramach ich kompetencji stanowicych, oraz zarzdzeniami organw nadzorujcych szkoB; tworzenie warunkw do rozwijania samorzdnej i samodzielnej pracy uczniw i wychowankw; zapewnienie pomocy nauczycielom w realizacji ich zadaD i ich doskonaleniu zawodowym; zapewnienie w miar mo|liwo[ci odpowiednich warunkw organizacyjnych do realizacji zadaD dydaktycznych i opiekuDczo-wychowawczych; zapewnienie bezpieczeDstwa uczniom, wychowankom i nauczycielom w czasie zaj organizowanych przez szkoB i przedszkole; poziom uzyskanych wynikw nauczania i wychowania oraz opiek nad dziemi; zgodno[ funkcjonowania ZespoBu z przepisami prawa o[wiatowego istatutu; celowe wykorzystanie [rodkw zapewnionych na dziaBalno[ ZespoBu; zgodne z przepisami prowadzenie dokumentacji pracownikw, uczniw i wychowankw. 3. Do kompetencji Dyrektora nale|y: opracowanie dokumentw programowo-organizacyjnych; opracowanie zakresw obowizkw, uprawnieD i odpowiedzialno[ci nauczycieli i innych pracownikw ZespoBu; wydawanie poleceD sBu|bowych wszystkim pracownikom ZespoBu; decydowania o wewntrznej organizacji pracy ZespoBu i jego funkcjonowania; wstrzymywania wykonania uchwaB niezgodnych z przepisami prawa; zapewnienie opieki nad dziemi oraz stworzenie warunkw do harmonijnego ich rozwoju psychofizycznego poprzez dziaBania prozdrowotne; przestrzeganie realizacji obowizku szkolnego i przedszkolnego oraz prowadzenie ewidencji peBnienia obowizku szkolnego i przedszkolnego; dbanie o mienie szkoBy i przedszkola oraz rzetelne realizowanie zadaD wynikajcych zprzepisw przeciwpo|arowych; wnioskowanie do organu prowadzcego w sprawie rozwoju bazy materialno-technicznej ZespoBu, opracowanie projektw dochodw i wydatkw; dysponowanie [rodkami okre[lonymi w planie finansowym ZespoBu zaopiniowanym przez rad pedagogiczn i ponoszenie odpowiedzialno[ci za ich prawidBowe wykorzystanie; realizowanie zaleceD i wytycznych organu prowadzcego i organu sprawujcego nadzr pedagogiczny; podejmowanie dziaBaD organizacyjnych umo|liwiajcych obrt u|ywanymi podrcznikami na terenie szkoBy; wystpowanie z urzdu w obronie nauczyciela, gdy ustalone dla niego uprawnienia, wynikajce ze statusu funkcjonariusza publicznego, zostaBy naruszone; udzielanie Radzie Rodzicw informacji o dziaBalno[ci dydaktyczno-wychowawczej i opiekuDczej ZespoBu. 4. Dyrektor sprawuje nadzr pedagogiczny, a w szczeglno[ci: planuje sprawdzanie wiedzy i umiejtno[ci uczniw na poszczeglnych poziomach edukacyjnych, majc na uwadze jako[ ksztaBcenia; inspiruje i wspomaga nauczycieli w pracy oraz wpodejmowaniu innowacji pedagogicznych; wspomaga rozwj zawodowy nauczycieli; nadaje stopieD awansu zawodowego nauczycielowi sta|y[cie; zatwierdza plan rozwoju zawodowego nauczycieli ubiegajcych si o kolejny stopieD awansu zawodowego; przydziela nauczycielowi sta|y[cie i kontraktowemu opiekuna sta|u; ustala ocen dorobku zawodowego nauczycieli za okres sta|u; powoBuje komisj kwalifikacyjn dla nauczyciela ubiegajcego si oawans na stopieD nauczyciela kontraktowego; wyra|a zgod na przerwanie i wznowienie sta|u na poszczeglne stopnie awansu zawodowego; gromadzi informacje o pracy nauczycieli w celu dokonania oceny ich pracy wedBug zasad okre[lonych w odrbnych przepisach; gromadzi informacje potrzebne do planowania doskonalenia zawodowego nauczycieli; ustala program wychowawczo-profilaktyczny w uzgodnieniu z organem sprawujcym nadzr pedagogiczny, w przypadku gdy Rada Rodzicw wterminie 30 dni od rozpoczcia roku szkolnego nie uzyska porozumienia zRad Pedagogiczn w sprawie tego programu; odpowiada za realizacj zaleceD wynikajcych z orzeczenia o potrzebie ksztaBcenia specjalnego ucznia; przedstawia Radzie Pedagogicznej dwa razy w roku oglne wnioski ze sprawowanego nadzoru pedagogicznego oraz informacje odziaBalno[ci ZespoBu; organizuje zajcia dodatkowe; wspBpracuje z pielgniark lub osobami (instytucjami) sprawujcymi profilaktyczn opiek zdrowotn nad dziemi i mBodzie|; stwarza warunki do dziaBania w szkole: wolontariuszy, stowarzyszeD i innych organizacji, w szczeglno[ci organizacji harcerskich, ktrych celem statutowym jest dziaBalno[ wychowawcza lub rozszerzanie i wzbogacanie form dziaBalno[ci dydaktycznej, wychowawczej, opiekuDczej i innowacyjnej szkoBy. 5. W przypadku, gdy szkoBa dysponuje wolnymi podrcznikami zapewnionymi przez ministra wBa[ciwego do spraw o[wiaty i wychowania lub zakupionymi z dotacji celowej lub materiaBami edukacyjnymi zakupionymi z dotacji celowej dostosowanymi do potrzeb edukacyjnych i mo|liwo[ci psychofizycznych uczniw niepeBnosprawnych dyrektor szkoBy przekazuje te podrczniki lub materiaBy edukacyjne dyrektorowi szkoBy, ktra wystpi z wnioskiem o ich przekazanie. 6. Dyrektor jest kierownikiem zakBadu pracy dla zatrudnionych w Zespole nauczycieli oraz pracownikw niebdcych nauczycielami i w szczeglno[ci decyduje w sprawach: 1) zatrudniania i zwalniania pracownikw; 2) przyznawania nagrd oraz wymierzania kar porzdkowych pracownikom; 3) wystpowania, po zasigniciu opinii Rady Pedagogicznej, w sprawach odznaczeD, nagrd i innych wyr|nieD dla nauczycieli oraz pozostaBych pracownikw ZespoBu. 7. Dyrektor jest przewodniczcym Rady Pedagogicznej. Prowadzi iprzygotowuje zebrania Rady Pedagogicznej oraz jest odpowiedzialny zazawiadomienie wszystkich jej czBonkw o terminie i porzdku zebrania zgodnie z regulaminem rady. 8. Dyrektor wspBpracuje w wykonywaniu swoich zadaD z Rad Pedagogiczn i Radami Rodzicw jednostek wchodzcych w skBad ZespoBu. 8 Do kompetencji stanowicych Rady Pedagogicznej nale|y: przygotowanie projektu i uchwalanie zmian Statutu ZespoBu; zatwierdzanie planw pracy szkoBy i przedszkola; podejmowanie uchwaB w sprawie wynikw klasyfikacji i promocji uczniw; podejmowanie uchwaB w sprawie innowacji i eksperymentw pedagogicznych w szkole lub przedszkolu po zaopiniowaniu ich przez Rad Rodzicw; ustalanie organizacji doskonalenia zawodowego nauczycieli ZespoBu; podejmowanie uchwaB w sprawach skre[lenia z listy uczniw; uchwalenie regulaminu swojej dziaBalno[ci; zatwierdzenie programu wychowawczo- profilaktycznego szkoBy w porozumieniu z rad rodzicw; zatwierdzanie zmian w statucie ZespoBu; zatwierdzanie planw pracy ZespoBu; uchwalenie, po zasigniciu opinii rady rodzicw, szkolnego zestawu programw nauczania oraz szkolnego zestawu podrcznikw; ustala sposoby wykorzystania wynikw nadzoru pedagogicznego, w tym sprawowanego nad szkoB przez organ nadzoru pedagogicznego, w celu doskonalenia pracy ZespoBu. Rada Pedagogiczna opiniuje w szczeglno[ci: organizacj pracy ZespoBu, w tym tygodniowy rozkBad zaj edukacyjnych; projekt planu finansowego ZespoBu; wnioski dyrektora o przyznanie nauczycielom odznaczeD, nagrd i innych wyr|nieD; propozycje Dyrektora w sprawach przydziaBu nauczycielom staBych prac i zaj w ramach wynagrodzenia zasadniczego oraz dodatkowo pBatnych zaj dydaktycznych, wychowawczych i opiekuDczych; 5) propozycje Dyrektora dotyczce kandydatw na stanowisko wicedyrektora. Rada Pedagogiczna wnioskuje: do organu sprawujcego nadzr pedagogiczny o zbadanie i dokonanie oceny dziaBalno[ci ZespoBu, Dyrektora lub innego nauczyciela w nim pracujcego; do organu prowadzcego o odwoBanie nauczyciela z funkcji Dyrektora lub odwoBanie nauczyciela z funkcji kierowniczej w Zespole; (V^`h|~ʿyrg\L<hthvyu5CJ aJ mHsHhthi5CJ aJ mHsHhthCJaJh%hiCJaJ h%hh%hB*phh%hGCJaJh%hGCJOJQJaJh%h3*#CJ4aJ4h%ho"CJ4aJ4h%h2@CJ4aJ4h%hiCJ4aJ4h%ho"5CJH\aJHh%h2@5CJH\aJHh%hi5CJHOJQJ\h%h2@5\(b|~$ dha$gd&gd dhgd$ dha$gd8i$ dha$gdi  dhgdi  dhgd8il N 0  n&dhgd$ dh-DM ^a$gd$ dh^a$gdgdi  dhgdi$ dha$gd8i$ dha$gd, j l p | L N R ^ , . 0 4   6 ^ .ϿϤⴙ~rcTcrchthtB*CJaJphhthB*CJaJphhoB*CJaJphhthtCJaJhtCJaJhoCJaJhthCJaJhtCJaJfHq hth8iCJaJhoCJaJfHq %hth8iCJaJfHq %hthCJaJfHq hthiCJaJ .0Rnpx>tvx|~"bz|˽|ung`gYgRKYg h%h: h%h3*# h%hM h%hvyu h%h2@ h%hG h%hcGh%hG5h%h2@5h%hu?sHh%hsHhthsHhthiCJaJh^CCJ\]aJhthiCJ\]aJhthi\]hthu?5CJaJmHsHhK^CJaJhthCJaJhoCJaJnprtvxvxz|~$ & F dh^`a$gd8i$ dha$gd8igdu?gd dhgdi dhgd%$ dha$gdi  dhgd8i~\LNVrx$ & F dh^`a$gd/y$ & F dh^`a$gd8i$ dha$gd%$ & F dh^`a$gd8i$ dha$gd8i$ dha$gd8i \`0HJLTr BLTĽ먠{skh%hJ6h%hvyu6h%hcG6h%hB6h%h3*#6 ho6h%h2@6h%hM6 h%hJ h%h/y h%h: h%hr h%h  h%hB h%h3*# h%hwhu h%h% h%h2@ h%hG h%hp@*DtJLv~ii$ & F dh^`a$gd8i$ dha$gd%$ dha$gd8i$ dha$gd8i $dha$gd*j$ & F dh^`a$gd/-# $ a$gd8i$ dh^a$gd8i TV^ptPJLv|.FHJVz|yqqh%h2@7 h%hL h%h/y h%hG_ h%h3*# h%hJSh%h2@\ h%h% h%hp@ h%h2@ h%h*j h%hJh%h2@6h%hM6h%h:6h%hcG6h%hvyu6h%hJ6h%h3*#6,J! #_)"$ & F dh*$-DM ^`a$gd8i$ & F dh^`a$gd8i$ dha$gd%$ dha$gd8i$ & F dh^`a$gd8i$ & F# dh^`a$gd8i &(DFTV !"" # #*#2#^#n#r##$ $"$$$V$X$Z$d$$$$$$%%|&~&'''P))))&*d*л h%h^F h%hM h%h h%hp h%h/y h%h h%h%h%h2@\h%h8i\h%h8iB*KHphh%hP;B*KHph h%hp@ h%h2@ h%h8i h%h3*# h%hP;3 # #*#,#4#^#r###$$Z$\$^$f$$|$ & F dh^`a$gd8i dhgd8i$ & F dh^`a$gd8i$ & F dh^`a$gd8i$ dha$gd%$ dha$gd8i$J%%.''()*++0,,--T.zz$ & F dh^`a$gd8i$ & F dh^`a$gd8i $ & F dh7$8$H$^`a$gd8i$ & F dh^`a$gd8i$ dha$gd8id***++j+++,,.,f,,,,,,,-->-~--.R.T....$/d/f////000J1v112222233333>5@5B5666666777$88888L:N: h%hs h%hp@ h%hD h%hr h%hJS h%h h%h3*# h%h0 h%hp h%h2@ h%hM h%h^FDT..f//0223B56678N9P::J;;$ & F dh^`a$gd8i$ dha$gd8i$ & F dh^`a$gd8i$ & F dh^`a$gd8iN:::F;H;;;<< = ===`>b>??@@@@@@TAABNBBB`CbCdCCBDDDDD H HPKRKKKKK&LfLLL8M:MMMNOOOOHPJPPPQQQ h%h%h%hv)%mHsH h%hv)% h%hcG h%hD h%hp@ h%hs h%ho3 h%hvyu h%h^F h%hM h%h2@A;<==d>? @@BdCDDE HTIK$ dha$gd8i$ & F dh^`a$gdo3$ & F dh^`a$gd8i$ & F dh^`a$gd8iKL4MMOQQQNRR(SSTRUUV $ & F dh7$8$H$^`a$gd8i$ & F dh^`a$gd8i$ dha$gd%# 7dhgd%$ dha$gd8i$ dha$gdsQQ Rޘ4r6ޡl hdh^h`gdt$ hdh^h`a$gdt# hdh*$1$gd|$ dha$gds$ dha$gdo3$ & F hdh^`a$gd8i$ & F dh^`a$gd8i ȗޘ46ʚޚprx|J (,<@FJjnŸƟڟޟ468<Р˹ˮˮˮ h%h% h%hi h%hGh%h|5\ h%hSh%hSmHsHh%h!mHsH h%h! h%h|h%h|mHsH h%h: h%h h%hs h%h2@ h%hP;5<Тأ04XZΥZ`~ħΨ ݶraP? h%h2@CJOJQJ^JaJ h%h|CJOJQJ^JaJ h%h>CJOJQJ^JaJ h%hCJOJQJ^JaJ h%hLCJOJQJ^JaJ h%hu?CJOJQJ^JaJ h%h CJOJQJ^JaJ h%hR8CJOJQJ^JaJh%h>\ h%h h%hL h%h> h%hB h%hP[ h%ht h%h0ޡ¢4r8ܦZ~$ dha$gd%$ dha$gd8i  dhgd|$ & F/ dha$gd>$ & F, dh^`a$gd>$ dha$gd> dh^`gdi np46ثګ:NzʭЭܭޭrԮVxT$TV \`~(^lnݺݺݺݺݺݺݺ h%hP[ h%hi h%hvyu h%h_ h%h h%hJ h%hP; h%hu? h%hG h%hp@ h%h2@ h%h0 h%h%A̩8,ܬ tP T$ dha$gdo3$ hdha$gdo3$ & F dh^`a$gdo3$ & F dh^`a$gd8i$ & F dh^`a$gd8i Tpƺ|Jhh$ & F dh^`a$gd8i$ dha$gd%$ dha$gd8i$ dha$gd8i$ hdha$gd8i$ & F dh^`a$gd8i$ & F dh^`a$gdo3 nprطĺƺĻHJRT8>pʽ&>PVXǹ䝖{r{䝤eh%ho3B*KHphh%h!KHh%ho3KHh%hb+KHh%hKH h%hb+ h%h h%ho3 h%hi h%hD h%h2@ h%h0 h%h%h%h2@\ h%h6 h%hvyu h%h h%h h%hP[ h%h_$JTʽB"d |>J"$ dh^a$gdP["$ dha$gdo3$ dh*$1$8$9Da$gd8i$ 7dha$gd8i$ dha$gdiFHJLbdf  jDFJz|\,.Z\ؾؾطzsls h%h 7" h%hh h%h6 h%h7 h%h h%h2@ h%h% h%hi h%hh%ho37OJQJ h%ho3h%hb+B*KHphh%hP[B*KHphh%ho3B*KHphh%h B*KHphh%hR8B*KHph*Jz|<\tP"zzzz$ & F dh^`a$gd8i$ dha$gd8i$ & F dh^`a$gd8i$ dha$gd% dhgd%$ 7dha$gd8i dhgdo3$2N(LNPR "$ NPRjfɴɦ쟘 ho\ h%hP; h%h2@ h%h% h%h7 h%hOxR h%hvyu h%hb+ h%h h%hG h%hrV h%h4 h%h h%h h%h 7" h%hhh%hhCJ \aJ 4Rndfr|||$ & F  dh^`a$gd8i$ dha$gdo$ & F dh^`a$gd8i$ dha$gd% dhgd8i$ & F dh^`a$gd8i68Tf>@FHxz$Vbf"$¼鎜hDjhDU h%hj h%hJ h%hOxRhoh%5h%h2@5hohosH hosH hohP; h%h 7"hp h%h6 h%hG h%hb+ h%h2@ h%h%hoh%\0r@BDFHzh$ & F dh^`a$gd8i$ & F 9dh^`a$gd8i$ dha$gd%  dhgdogdo$ & F  dh^`a$gdo$ & F  dh^`a$gd8i "68>@Bz$a$ gdM$a$gdgd=EY $ dha$$ dha$gd8i$ & F dh^`a$gd8i468:<>@BDprvxz|~μ΢rng h%h%hejhMheB*Uph h^Ch^CB*mHnHphuhMjheheUhDhMh2@B* ph `hMhMB* ph `#jheB* UmHnHph `uh*Xhth2@6OJQJhth3*#6OJQJhth6OJQJh96OJQJz|~ $ dha$9&P 1h:pM. A!"#$% *2 's 666666666666166666666666666666666666666666 6666666666 666666666666 6666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666628 0@P`p2 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p8XV~ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ OJPJQJ_HmHnHsHtHP`P =EYNormalny$CJOJPJQJ_HaJmHsHtHdd !vyu NagBwek 1$<@&&5CJ KH OJQJ\aJ mHsHtHL@L =EY0 NagBwek 2 $@&a$5PJ\mHsHJA J Domy[lna czcionka akapituPiP 0 Standardowy4 l4a ,k , 0 Bez listy T/T =EY0NagBwek 2 Znak5CJOJQJ\^JaJtH$ [0Adres na kopercie &#$+D/^@ #6B*CJ4OJQJ]^JaJ4ph<>@< =EY0TytuBa$5PJ\mHsHJ/!J =EY0 TytuB Znak5CJOJQJ\^JaJtHD@2D =EY0NagBwek p# PJmHsHJ/AJ =EY0 NagBwek ZnakCJOJQJ^JaJtH@ @R@ =EY0Stopka p# PJmHsHF/aF =EY0 Stopka ZnakCJOJQJ^JaJtHNrN =EY0 Tekst dymkaCJOJPJQJaJmHsHP/P =EY0Tekst dymka ZnakCJOJQJ^JaJtH<@< )YAkapit z list^P`P 00 Bez odstpwCJ^J_HaJmHsHtH PPP )90Tekst podstawowy 2a$ mHsHtHZ/Z O$0Tekst podstawowy 2 ZnakCJOJPJQJaJBB )90Akapit z list1^PJNoN %U0 Font Style36B*CJOJQJ^JaJphHOH %U0Style12d1$7$8$H$`a$PJ2(2 S0 Numer wierszaX/X vyuNagBwek 1 Znak"5CJ KH OJPJQJ\^JaJ fo"f vyuStandard "*$9D1B*CJKHOJPJQJ_HaJmHphsHtHLB@2L $0Tekst podstawowy#x mHsHtHV/AV #0Tekst podstawowy ZnakCJOJPJQJaJ8^R8 cGNormalny (Web)%^ob^ Default &7$8$H$)B*CJOJQJ_HaJmHphsHtHPK![Content_Types].xmlN0EH-J@%ǎǢ|ș$زULTB l,3;rØJB+$G]7O٭V4з>mSz%[M5,cܫ{]r/N8aq-_*GlLi˽5Lj?D#}̷P m|È_b3oDHdZ'FX)jub=& ,΍ɄGaXp90@N3}eN3J/-nl5 m_~  |@ xyJxJ |zu@!%תr9d~9_"SLX,(eIpO #3/@X*/~/[!0wc&`a*&s|0DDhSb$g@__ ,6#x;a2Z=h%(\sia}dn"td;@|JKl.4) G1!F\(aMs8D!VF;$,l!Fln;Fm# wCL0^Es"!]$B")16 WK5{"2 61eA ; qc?Pgc"CP|jo@l5ʪ[ D2O,Q geUU Q;k2~n].n^Kw/+[tǮY t rР}Ou. i0  D3]d3Sݿx:8}x-j!xCZ}@WlyI@ھ m2DBARO4 w¢iaѐ`ʁ}W=0#xBeT/.3}Z0 IJVnJ.O.-7ȴAB+7jeZ2ApEt /F"Io(,ᢋx\N8q(Z\~+ Q K rA$vmDF: jWe~~dsH ;tDPb~,8&^h ̅lUk)]tYy WRQh߲5C@d`*T]#pj=HFNU4TEvM3,Z,5V>um.nmw x?K}Q[MfP7eXjv6jϠ&MBSZanjah^HC»9\!ړ=prTPjWJ߮ھ_-r۩<"¨2}x#Eٱ8/.XTd갥r8IcX@xPK! ѐ'theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsM 0wooӺ&݈Э5 6?$Q ,.aic21h:qm@RN;d`o7gK(M&$R(.1r'JЊT8V"AȻHu}|$b{P8g/]QAsم(#L[PK-![Content_Types].xmlPK-!֧6 0_rels/.relsPK-!kytheme/theme/themeManager.xmlPK-!.Etheme/theme/theme1.xmlPK-! ѐ' theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsPK] 7W 7W  EEIIIL.Td*N:Q\n03479;>@CEtuwz|~n #$T.;KV[nޡTJJrz12568:<=?ABDFsvxy{} !T # @ (    z:/; # Group 33c" ?PK!8[Content_Types].xmlAN0EH%N@%邴K@`dOdlyLhoDX3'AL:*/@X*eRp208J妾)G,R}Q)=HiҺ0BL):T뢸WQDY;d]6O&8* VCLj"󃒝 yJ.;[wIC_ :{IOA !>Ø4 p;fɑ3׶Vc.ӵn(&poPK!8! _rels/.relsj0 }qN/k؊c[F232zQLZ%R6zPT]( LJ[ۑ̱j,Z˫fLV:*f"N.]m@= 7LuP[i?T;GI4Ew=}3b9`5YCƵkρؖ9#ۄo~e?zrPK!  drs/e2oDoc.xmlWn6}/ X%[,_v3{+*IG|-vۗڀ@̙3͛ms.d],Yʕ*rTe,_9/t~M%+d ɤVNTf2k  .ZULwŬ"Os)avc[_y~( +ҬMSsvUZ3GXҚ UDJU[K^딷3^u^x C_ʤ/ &V~N:9B\cwe[DؽAg4ɾgGlBZxM |P$eK7tH k^솮QZA b^/|?s#79-i Pi>V1NReG@s| ~h0]Pk\0(+;!x_4<- NL Оsh@8MΏ/؀G1"FNHPLh'}~+6Ŧ~~U3 ̴~L>wFtAT>ZTG55# #NdJsݘ&Fz@_fiZ5ur"s$C-phݘ10#OY|Tt.+lj;<jp3]&Lf  = T4 8o xm*9w,ϜH#뼱!;bJ{7}X@_$crұ_9k-v'PK!\ drs/downrev.xmlLOMO0 #"#qc*(ki:hbt1kBS8%ɺqOp>d{6j:Ʃ[ Xj?::=)e_-# `b CcatHз\yy$q4I2ne`n+ ]as~kZXS#CE*g9\TfO[ҍW%_PK-!8[Content_Types].xmlPK-!8! /_rels/.relsPK-!  .drs/e2oDoc.xmlPK-!\ drs/downrev.xmlPK`   xd1$?`1?Text Box 25"ÒPK![Content_Types].xmlJ0*miG]`Hm6 Xwt?. g#Wi3E).+7 >ON ޑ1ˋz "+R RhB.} /<^ITխ%rHK4uK~I0xM e`|X}đ I`߽N4aG2$RKIZ)4(M9`ctB{m:f@`3n|O,ܗr޾jxR0T ,0@}WBLǬ5vPK!3/A9drs/shapexml.xmlQ(K-*ϳU23PRHKOKU qӵPR(.IKIKUL-VPK!L@drs/downrev.xmlDO0!<*j5ͳ-6/Zo<3fhL%TҲA?AY]rt |@XY&/򰘷[3L}a"J鳂 uѻ`Υᦒ$K :Z]w?sz_NnYNAj;iCoPK-![Content_Types].xmlPK-!1_a ._rels/.relsPK-!3/A9)drs/shapexml.xmlPK-!L@drs/downrev.xmlPK3*:,; 0 :/h; C# Group 31#"êPK!OS[Content_Types].xmlN0EH-JX tA (0'Eb[7ϸ H]sϜ+{L1e%:u}-?WOŝZn䲹XI0CJ^)N@x8AcU=Uڻ.)͢c78`vBM/Kq0L24@W\C? yrZp^i5( 2T:9X*w]g5m dXoq>W2qUPK!l _rels/.relsJ1fۃ4ۛk5$&fjX\|iV D6] #s0rz{%foghfwv$S,%򨵸 斌6rź7Po^o +:x|[Psi?X;GI8Fw=}#.b9`5Y.Kƥk@_n Ly_deD5OzPK!3/A9drs/groupshapexml.xmlQ(K-*ϳU23PRHKOKU qӵPR(.IKIKUL-VPK!&JBdrs/downrev.xmlDj0@nƔF !bB/u~q2o_ =3 N# 8V k 7 Χ ;Ǥ7d\Mk,(Bon+$#i`X]}>GQAutoShape 28"ßPK!%[Content_Types].xmlN &jZcL՘L[b;;^k7i3$.+)mp{-߷Oŝ :3-@r\^}Fr9+EvP" O&z0=U6`E^2dSЙ1_$ Fa.]ZGoMfR5RJv44HW!կ |OjR~6c(hXWNT6/zOpJ\[|JWjPK!3X _rels/.rels=k1 B%C)%l!}d$sM}LWu^:GRh( rhSzߌnu-4M괛ßZ+pPK-!%[Content_Types].xmlPK-!3X 1_rels/.relsPK-!3/A9.drs/connectorxml.xmlPK-!,drs/downrev.xmlPK:/h;/@0(  B S  ?ELa>z.?k_GoBack _Hlk491854349 _Hlk491947141 _Hlk491946710 _Hlk481052281 __bD8W 777GJ8WfmZ a VVVVVVVVVWW5W8Wfg./()::}~% % -.22##8K9KPP?R?RCRDRGTHTbTbTTTTTTTVVVVVVVVVVVVWWWW3W5W8W* heN 6fNǀ °iػfWe ܩ9p+n BrDw\A6]w[PxR.}Hyt0h*&{p,{tshh^h`5^JhH.\^`\^JhH..0^`0^JhH...0^`0^JhH.... 88^8`^JhH ..... 88^8`^JhH ...... `^``^JhH....... `^``^JhH........ ^`^JhH.........^`5)^`.pL^p`L.@ ^@ `.^`.L^`L.^`.^`.PL^P`L.^`)^`.pp^p`.@ @ ^@ `.^`.^`.^`.^`.PP^P`.^`.^`.pp^p`.@ @ ^@ `.^`.^`.^`.^`.PP^P`.8^8`OJPJQJ^Jo()^`.pp^p`.@ @ ^@ `.^`.^`.^`.^`.PP^P`.^`.^`.pp^p`.@ @ ^@ `.^`.^`.^`.^`.PP^P`. ^`o()^`. L ^ `L.l l ^l `.<<^<`. L ^ `L.^`.^`.|L|^|`L.z^`z.^`.pp^p`.@ @ ^@ `.^`.^`.^`.^`.PP^P`.h^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohp^p`OJ QJ o(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJ QJ o(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohP^P`OJ QJ o(hH hh^h`OJPJQJX^`XOJPJQJ^J)pLp^p`L.@ @ ^@ `.^`.L^`L.^`.^`.PLP^P`L.^`o(.^`o()pLp^p`L.@ @ ^@ `.^`.L^`L.^`.^`.PLP^P`L.#hh^h`56CJOJQJ\]^JaJo()^`)hh^h`.@ @ ^@ `.^`.^`.^`.^`.PP^P`.h ^`hH)h ^`hH.h pL^p`LhH.h @ ^@ `hH.h ^`hH.h L^`LhH.h ^`hH.h ^`hH.h PL^P`LhH.h^h`. ^`OJPJQJ)pp^p`.@ @ ^@ `.^`.^`.^`.^`.PP^P`.hh^h`o(.^`.pLp^p`L.@ @ ^@ `.^`.L^`L.^`.^`.PLP^P`L.^`o()^`.pL^p`L.@ ^@ `.^`.L^`L.^`.^`.PL^P`L.^`.^`)pp^p`.@ @ ^@ `.^`.^`.^`.^`.PP^P`.^`.M^`M)pp^p`.@ @ ^@ `.^`.^`.^`.^`.PP^P`.^`CJOJQJaJo(^`OJQJ^Jo(o p^p`OJ QJ o( @ ^@ `OJQJo(^`OJQJ^Jo(o ^`OJ QJ o( ^`OJQJo(^`OJQJ^Jo(o P^P`OJ QJ o(^`.^`)pp^p`.@ @ ^@ `.^`.^`.^`.^`.PP^P`.^`.hh^h`OJPJQJ^Jo()pp^p`.@ @ ^@ `.^`.^`.^`.^`.PP^P`.^`7OJPJQJ^J)^`.pL^p`L.@ ^@ `.^`.L^`L.^`.^`.PL^P`L.9/9^9`/.^`.pp^p`.@ @ ^@ `.^`.^`.^`.^`.PP^P`. -^-`OJPJQJ)^`.pp^p`.@ @ ^@ `.^`.^`.^`.^`.PP^P`.88^8`)^`. L ^ `L.  ^ `.xx^x`.HLH^H`L.^`.^`.L^`L.h 88^8`hH)^`o(.h 88^8`hH)h   ^ `hH.h xx^x`hH.h HLH^H`LhH.h ^`hH.h ^`hH.h L^`LhH.^`.^`.pp^p`.@ @ ^@ `.^`.^`.^`.^`.PP^P`.^`.^`)pp^p`.@ @ ^@ `.^`.^`.^`.^`.PP^P`. hh^h`o(.^`.pLp^p`L.@ @ ^@ `.^`.L^`L.^`.^`.PLP^P`L.^`o(.^`o()pLp^p`L.@ @ ^@ `.^`.L^`L.^`.^`.PLP^P`L.^`)^`.pp^p`.@ @ ^@ `.^`.^`.^`.^`.PP^P`.^`)^`^J.pp^p`^J.@ @ ^@ `^J.^`^J.^`^J.^`^J.^`^J.PP^P`^J. \ ^ `\.^`.pp^p`.@ @ ^@ `.^`.^`.^`.^`.PP^P`.hh^h`o(.^`o()pLp^p`L.@ @ ^@ `.^`.L^`L.^`.^`.PLP^P`L.^`.z^`z)pp^p`.@ @ ^@ `.^`.^`.^`.^`.PP^P`.^`o() ^`o(.pLp^p`L.@ @ ^@ `.^`.L^`L.^`.^`.PLP^P`L.^`5)^`. L^ `L.\ ^\ `.,^,`.L^`L.^`.^`.lL^l`L.^`5)^`.pL^p`L.@ ^@ `.^`.L^`L.^`.^`.PL^P`L.^`.hh^h`o()pp^p`.@ @ ^@ `.^`.^`.^`.^`.PP^P`.^`.^`OJPJQJ^J)pp^p`.@ @ ^@ `.^`.^`.^`.^`.PP^P`.X^`Xo()^`.$$^$`o(@ @ ^@ `.  ^ `.L^`L.^`.^`.PLP^P`L.^`.z^`z)#$ $ ^$ `56CJOJQJ\]^JaJo()@ @ ^@ `.^`.^`.^`.^`.PP^P`.2Hy fN :3  HpM fN,{E &:HyWe tA~-\'r?< aWg\UXl!zF]hc[Px**&{9p+m3-X+ 3Fs\/+w\Nw%u]h?\'r ]hc 6]w N U>w Sz1 pT 0o1o0o}3ZQ/>0o1o0ok3 QSm/SU/S/S. QRSm/SU/S/S* QRSm/SU/S/S*P Q,_/W/W/W9**(jj4xf0pphn}Ij|QcWNVvʰYF^mpH+ID"'N"+)w8P'kOuvQRZ !rVl/ i 8> pR 1 a?\,\ RC0SrX*jt!B2 q 7"o"3*#/-#4$ $v)%b+1o3R8:P;^z=u?2@p@{sAD^CP^=@GL\&G{;s_uus[%UD[soiy=,k$U7^FGsi6=AB`CtjSM\@h{x r ^[Q 0x)YpOq.2WSb*X|+er)9B>H94VV@ $%'+7Whh hhhhhh$h(h*h,h0h4h6h8h<hDhPhRhVhUnknown G.[x Times New Roman5Symbol3. .Cx Arial7@Cambria[ Open SansTimes New Roman7.*{$ CalibriCNComic Sans MS5. .[`)Tahoma?= .Cx Courier New;WingdingsA$BCambria Math"qZ'7*\G[2^f hJ,f hJ,!x0VV ?qH$P=EY2! xx STATUTZSP Nr2Daniel*                           ! " # $ % & ' ( ) Oh+'0l   ( 4 @LT\dSTATUTZSP Nr2NormalDaniel50Microsoft Office Word@0@4i@ďL@"Ymf hJ ՜.+,0 hp|  ,V STATUT Tytu  !"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~Root Entry F`em@1TablejWordDocument ; SummaryInformation(DocumentSummaryInformation8MsoDataStorepdemwemJFO4GB2OA==2;eemwemItem 6PropertiesUCompObj {   F)Dokument programu Microsoft Word 972003 MSWordDocWord.Document.89q